Bereid je optimaal voor op je carriere bij defensie

 

Ambieer je een carrière bij defensie, dan wil je goed voorbereid aan de slag gaan! Maar waar begin je? Het defensie trainingsschema is zo samengesteld dat je het in elke sportschool of gym kan uitvoeren. Met minimale middelen ga je werken aan maximale resultaten, waarbij je 3 x vier weken lang iedere dag een andere training krijgt. Maar dat is niet het enige! Je krijgt ook uitleg over voeding, supplementen, training principes en het materiaal dat je gaat gebruiken. Alles om jou beter voor te bereiden op jouw (verdere) carrière bij defensie.

 

Met dit defensie trainingsschema overzie je alles

Met dit unieke schema help ik je in 12 weken optimaal voor te bereiden op je (verdere) carrière bij defensie.

Het defensie trainingsschema is inclusief:

Krachttraining: klassieke oefeningen zoals de Squat, Deadlift, Bench en Shoulder press

Uithoudingsvermogen: lichaamsgewicht oefeningen zoals, pull/chin up, push up, air squat, lunges in circuit vorm.

Conditie: hardlopen, zwemmen en marsen.

Voeding en supplementen: de zin en onzin over voeding en supplementen, makkelijk te volgen checklist van hoe je jouw voeding kan optimaliseren!

Tips en tools en links naar onze partners van o.a. RecoveryHero.eu en LoveFitfood.nl

Schema voor burgers

Het burger trainingsschema houdt er rekening mee dat je  geen touw/hindernis baan tot je beschikking hebt. In plaats daarvan krijg je functionele krachtoefeningen die je echter wel klaarstomen om een dergelijk parcours te kunnen volbrengen.

Na het afronden van het drie maanden schema zal jij fysiek en mentaal sterker op een hoger niveau staan. Als je het schema hebt gekocht, download deze dan meteen.

Download het burgerschema >

Schema voor militairen

Het militaire trainingsschema maakt met grote regelmaat gebruik van een touw/hindernis baan, direct na de krachttraining. Ook hebben de militaire schema’s een ander aanvangsniveau.

Er zijn dus specifieke redenen dat er een apart burger schema is. Burgers wordt ten zeerste AFGERADEN om met het militaire schema te starten. Als je het schema hebt gekocht, download deze dan meteen.

Download het militairschema >

Het gezicht achter Defensie trainingsschema (DTS)

Het defensie trainingsschema is ontstaan tijdens een uitzending van oprichter Noël Brand in Uruzgan, Afghanistan. Noël Brand is oud korporaal van de mariniers. En heeft na bijna veertien jaar dienst in 2018 afscheid genomen van het Korps Mariniers. Daar was hij Instructeur Fysieke Training bij de Remedial Training Group (RTG). In samenwerking met het team, bestaande uit, artsen, fysiotherapeut en het RTG kader, hielpen zij geblesseerde mariniers-in-opleiding weer instromen in een andere klas. Zodat ze daar hun opleiding af konden ronden en baret konden verdienen. Hij is Gym Jones instructeur en T.O.P. Trainer C – The Overload Principle, mede eigenaar en head coach bij Breda Strength & Conditioning. Hij traint / trainde leden van het arrestatieteam van de politie, Special Forces Operators van het Korps Mariniers, Korps Commandotroepen en Brigade Speciale Beveiligingen van de Marechaussee, tot VEVA leerlingen.

Zijn specialisme in en ervaring met training, voeding, blessure preventie en behandeling heeft hij opgedaan tijdens talloze opleidingen in binnen en buitenland en de begeleiding van diverse groep (wedstrijd) sporters.

Deze kennis en ervaring stelt hij je nu eenvoudig beschikbaar via het defensie trainingsschema. Een uniek voorbereidingsprogramma in Nederland om jou klaar te stomen voor een carrière bij defensie.

Noël Brand

Goede begeleidingen, pittige workouts en geweldige coaching. Ik ging vol zelfvertrouwen naar de testdagen en heb deze glansrijk doorstaan.

J.R. (Commando-in-opleiding)

De visie en trainingsmethoden van BredaSC hebben mij tot nieuwe inzichten gebracht. Samengevat: met korter, intensiever en gevarieerder trainen veel beter worden!

T.A. (Oud-Marinier)

In combinatie met de juiste begeleiding van een praktijkervaren coach (Noël Brand) is dit de meeste effectieve manier om taakspecifiek fit te worden voor een baan bij defensie.

G.K. (Officier Luchtmobiel)

Opleidingen:

  • Personal Trainer
  • Gym Jones Fully Certified
  • Gym Jones level III (Advanced)
  • Gym Jones level II (Intermediate)
  • Gym Jones level I (Fundamentals)
  • The Overload Principle – T.O.P. trainer C
  • The Overload Principle – T.O.P. trainer B
  • The Overload Principle – T.O.P. trainer A
  • The Overload Principle – Mylogenics Activation
  • The Overload Principle – Mylogenics Release
  • The Overload Principle – Mylogenics Rehab
  • The Overload Principle – Master Kettlebell Instructor
  • The Overload Principle – Personal Hormonal Profiling
  • Instructeur Fysieke Training – Korps Mariniers
  • Hogeschool van Amsterdam – Certified Fitness Trainer
  • Maxwell SC – fundamentals of human movement
  • Maxwell SC – mobility
  • USAW Olympic lifting – Sports Performance Coach
  • CrossFit – Level 1 coach
  • CrossFit – Football coach
  • CrossFit – Olympic lifting coach
  • CrossFit – Endurance coach
  • CrossFit – Mobility coach
  • CrossFit – Gymnastics coach
  • CIOS – Sport & Bewegen MBO Niveau 4
  • KNAU – Looptrainer III