DTS Schema

Zelfstandig trainen in je plaatselijke gym, met ons DTS schema. Dit programma is zo geschreven dat je het op je eigen niveau kan uitvoeren.
Voor gratis tip en advies met 10+ uur aan podcasts en webinars over mindset, hardlopen, foam rollen, doelen stellen, trainen, advies en tips kijk op ons blog en IGTV van DTS

BSC02227

zelf aan de slag

Het DTS schema is voor mensen die zelfstandig aan de slag willen met het programma, in hun eigen sportschool. In dit trainingsschema staan alle oefeningen omschreven. Dit programma is zo geschreven dat je het op je eigen niveau kan uitvoeren. Tips over voeding en supplementen. We behandelen mindset. De do’s and don’t’s en aandachtspunten voor in de testdagen en voor in de opleiding. Wij hebben het DTS schema in het leven geroepen, omdat niet iedereen meerdere keren per week kan komen trainen bij Breda Strength & Conditioning.

Meerdere mensen hebben dit programma gebruikt om zelfstandig hun baret te verdienen. Cliënten van ons hebben dit schema gebruikt en hebben hun opleiding gefixt. Van de Luchtmobiele Brigade tot “Best Man” in de Mariniersopleiding. Het programma werkt als jij het werk doet.

Materiaal: De meeste sportscholen of fitness centra hebben alle materialen. Een 20kg barbell, bumper plates, kettlebells, losse gewichten en een pull up stang zijn sowieso nodig. En een plek waar de squat, bench press, deadlift, shoulder press, pull ups en push ups kunnen worden gedaan.

Voor een voorbeeld van wat er in het programma staat, klik hieronder.

SHOP

Schermafbeelding 2019-11-20 om 15.31.47

DTS SCHEMA

€75,00

Ons DTS schema is 12 weken aan trainingen. Bestaande uit 5 tot 6 trainingen per week. Krachttraining, circuit training, zwemmen, marsen en hardlopen. Naast drie test momenten besteden we aandacht aan voeding, supplementen, materiaal en mindset. Dit schema heeft al menig gemotiveerd persoon naar zijn / haar baret geholpen.